.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی گیلان خبر داد
افتتاح 5 بیمارستان گیلان در سال 94

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان از افتتاح پنج بیمارستان این استان در سال 94 خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، انوش برزیگر بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جمعی خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است که یک انسان می‌تواند از آن برخوردار شود.

وی با بیان اینکه اگر انسان از مال دنیا غنی باشد، اما سلامت نباشد سودی نمی‌برد، افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جدید برای خدمتگزاری به مردم تلاش مضاعف کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح تحول سلامت را اقدامی انقلابی در عرصه سلامت و بهداشت کشور خواند و تصریح کرد: این طرح توسط همکاران به خوبی اجرا شده و پروژه‌های مناسبی در راستای این طرح به بهره‌برداری رسیده که بار مثبت داشته است.

این مسئول به افتتاح چند پروژه بیمارستانی و مرکز بهداشت و درمان در سفر وزیر بهداشت به گیلان اشاره کرد و گفت: همکاران زیادی برای افتتاح این پروژه‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تلاش کردند.

برزیگر خاطرنشان کرد: در سال جدید پنج بیمارستان آستارا، تالش، رضوانشهر، لاهیجان و لنگرود به بهره‌برداری می‌رسد که تحول بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان استان ایجاد می‌کند.

وی تجهیز مراکز بیمارستانی گیلان به دستگاه سی‌تی‌اسکن را از جمله برنامه‌های مهم علوم پزشکی گیلان در سال 94 عنوان کرد و یادآور شد: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت نیز ساخته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان ساماندهی به وضعیت اورژانس بیمارستان پورسینای رشت را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: در بخش‌های آموزشی ، پژوهشی، دانشجویی و... تغییرات زیادی ایجاد شده که در سال جدید شاهد آن خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه گیلان در آستانه تحول بسیار در حوزه بهداشت و درمان است، خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس دانشکده در آینده نزدیک تاسیس می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.